Mohu satelitní vysílání využít i já?
Satelitní vysílání Satelit24.cz má pokrytí na celém území ČR. Každá adresa využívání služeb je ověřena v rámci technického šetření před instalací.
Za jak dlouho můžu začít služby využívat?
Záleží na Vaší domluvě s technikem a Vašich časových možnostech. V praxi je průměrná instalační doba 2 – 3 dny, rozhodující je však, jak se dohodnete s naším
technikem.
Co je sledování televize přes internet?
Většinu programů od Skylink ze satelitní TV můžete sledovat díky aplikaci Skylink Live TV i přes internet na mobilu, tabletu, počítači a chytré televizi. A to až na
4 těchto zařízeních současně.
Co je archiv TV pořadů?
Pořady vám archivujeme 7 dní a můžete si je pustit ze záznamu přes internet na mobilu, tabletu, počítači nebo smart TV. Archiv najdete v naší aplikaci Skylink
Live TV, kterou máte automaticky zdarma k vysílání od Skylink.
Můžete mi zaručit stálost programové nabídky?
Programy obsažené ve Vámi zvoleném balíčku budete moci využívat po celou dobu využívání služeb (s výjimkou, kdy daná programová stanice ukončí
své vysílání v ČR, Evropě apod.)
Garantujete frekvence a pozice programových stanic?
Zákazníkům, kteří využívají přijímač přímo od nás, samozřejmě zaručujeme stálost frekvencí i daných pozic programových stanic. V případě jakékoliv změny se přijímač
sám přeladí.
Co dělat, když mám dotaz či problém technického rázu?
Jsme Vám plně k dispozici na naší infolince pro stávající zákazníky, kde s Vámi jakýkoliv dotaz rádi vyřešíme. Na tuto zákaznickou podporu se dovoláte 7 dní v
týdnu.
Kolik zaplatím technikovi za instalaci?
Veškeré instalace jsou dotované a přesná částka je uvedena u každé z variant satelitního vysílání.
Jak postupovat v případě, že se mi porouchá přijímač, který mám v měsíčním pronájmu?
Postačí nás kontaktovat na naší infolince pro stávající zákazníky a poté je Vám do 72 hodin kurýrem doručen nový, již přednastavený přijímač.
Budu platit společnosti nějaké aktivační či servisní poplatky?
Hradíte pouze měsíční poplatek za využívání satelitního vysílání , případně měsíční poplatek za pronájem přijímače. Žádné další poplatky
neúčtujeme.
Jakým způsobem lze hradit službu satelitního vysílání?
Platbu lze nastavit formou složenky, bankovním převodem, přes SIPO nebo Inkaso.
Musím službu satelitního vysílání hradit pouze měsíčně?
Platbu lze hradit měsíčně, pololetně nebo ročně.
Budete přidávat do programové nabídky nějaké další programové stanice?
Do programové nabídky neustále přidáváme nově zařazené programy. Tyto programy se naladí automaticky zákazníkům, kteří využívají přijímač od
nás.